take your time

January 24, 2012

maraton

a trecut supararea de aseara, ascult intro si mananc migdale.
stau cu vreo 7-8 carti langa mine si ma uit la ele sa vad cu care sa incep.
unele sunt de rezerva pentru anii care urmeaza. 2 carti de baby homemade food foarte misto, o carte cu poveste, o carte cu creative play si altele cateva despre sarcina, despre primul an al copilului, cu somnul lui cu tot.
le-am comandat de pe book depository si sper sa imi fie de folos.
am adunat pareri, am cercetat recomandari si bloguri si la lista asta de carti am ajuns.

what to expect the first year

best homemade baby food on the planet
your pregnancy week by week
desi aici am si o varianta in romana (la ce sa te astepti cand esti insarcinata) cu care sunt la zi. nu toate informatiile se aplica, nu toate mi se par corecte. dar heidi isi face treaba si eu pot sa aleg ce ma intereseaza si evident lucruri cu care ma identific.

the petit appetit cookbook
creative play
the giving tree
healthy sleep habits

mai am cateva pdf-uri de la maria si cam asta e, deocamdata.

caci se pare ca am intrat intr-o cursa nebuna in care citesc mult (carti din biblioteca, carti imprumutate, reviste cumparate de prin aeroporturi) vad multe filme si evident citesc mult despre sarcina si copil. timpul nu mai are rabdare.
dar e bine. pentru ca am ajuns sa fac diferente, sa compar, sa inlatur din semnele de intrebare, sa aleg.
si totusi mai am intrebari. nu-mi e prea clar cu celulele stem si cu altele, dar usor-usor le descopar.

despre starea de spirit, numai de bine. nu mi-e frica, nu mi-e frica de nimic. pana la nastere cel putin. :) iar dupa, cand o sa ii vad fata lui bobita, cred ca o sa ma cam topesc.
cu starea fizica mai complicat, caci kg sunt inamicul personal nr 1 si apoi cele cateva contractii. dar sunt pusa pe fapte mari. masajul, inotul si cremuirile zilnice sper sa isi faca efectul la momentul potrivit. nicicand nu cred ca am mai fost atat de hidratata. atata apa si ulei pentru gravide! vointa exista.

No comments: