take your time

March 6, 2011

madrid in 2

dragul meu madrid,

au trecut cam 2 ani de cand nu te-am mai vazut.
te-am parasit acum vreo 5, dar stiu ca tu m-astepti oricand.
cu tortilla, cu patatas ali-oli si navajas, cu mariscada si cu paella, cu jamon iberico si queso semi-curado. cu dulce de leche si fuet espetec.
stiu.
le voi primi cu drag pe toate. am timp.
dar mai am ceva in minte. vreau sa imi deschizi calea catre cele mai frumoase magazine cu decoratiuni si vintage-reli, catre magazinul cu cele mai frumoase bijuterii (stii tu care), catre rochii pe masura si pantofi de cenusareasa. ce zici?
si vreau sa faci sa fie bine si cald si frumos.
caci mergem sa vizitam prieteni, cu fetita nou-nascuta, prieteni buni si nebuni.

sa stii insa, ca intre timp m-am schimbat.
m-ai cunoscut studenta si mi-ai oferit inelul de logodna.
acum sotie, ce primesc?
vin, sa stii. ma astepti?


cu dragoste,

fosta ta rezidenta si fana eterna
ana maria


ps: te-am inselat putin cu barcelona anul trecut. nu-mi pare rau. dar cred ca e bine sa stii. si sa te pregatesti.

1 comment:

Alma said...

best love letter ever written. and best ever read;)))