take your time

March 29, 2011

hasta luego

hasta luego, madrid.
pana peste vreun an-doi, maxim.
hai ca mi-ai placut.
la fel de mult ca intotdeauna.













casa in care am stat cu chirie era tot acolo. la fel de frumoasa, pe dinafara. cine stie ce schimbari or fi facut in interior. oare mai exista draperiile rosii si fotoliile de la ikea? dar telefonul public din holul apartamentului de 8 camere?
inghetata giangrossi era la fel de buna. cu dulce de leche, dupa cum spuneam, cu almendras si inca vreo 2 chestii.
strazile principale erau totusi cam prea populate. pe 19 martie a fost dia del padre. a fost innebunitor. la 10 cand am iesit din hotel in drum spre magazinul cu rochia fantastica, traficul pe trotuar era lejer.
la 1 cand m-am intors, de-abia mi-am facut loc printre spaniolii si turistii ahtiati. si vorbareti.
liniile de metrou erau mai lungi. fiecare din cele 12 cu cel putin 7 statii.
pretul unui bilet nu se schimbase.
vremea era perfecta. 23 de grade.









parcul retiro mirosea a iarba. si era plin ochi de plimbareti. dar ti-era mai mare dragul sa ii privesti: pe biciclete, pe trotinete, pe role, la picnic, cu paharul de vin.
am facut abstractie de romani. ii barfeau pe spanioli in stilul caracteristic.
am intrat in multe magazine. in prima zi in 5, in a 2-a in 10 si tot asa, pana am plecat, dupa 4 zile.
am probat rochii. am cumparat sandale. verighete. ratuste. 1 borcan. forme de briose. niste blugi si-o palarie. si fuet espetec si queso semi curado. yam. si-am adus si acasa.









am vizitat prieteni buni. am pupat o fata mica si draguta si punkista.
o fata cuminte si cu nume frumos.
am mancat pui peruan. si paellla. si tortilla. clar.

si dupa ce am batut zeci de kilometri, recomand asa:
magazinul Isolee
Musgo
Natura
Habitat
Butlers - nu are site, dar este pe Calle Hermosilla, nr 13
Papelmania
taverna lui javier bardem si a familiei sale: la bardemcilla
(h)arina - un fel de chocolat, dar muuult mai cool
si-au mai fost. dar mici si marunte. toate frumoase, dragastoase.

un ghid foarte bun ar fi asta. eu nu am cautat magazinele prea tare, desi asta am vrut sa fac. mi-au iesit in schimb in cale. pur si simplu. in plimbarile zilnice kilometrice. imi apareau in fata pe stanga sau pe dreapta. a fost un semn.
fapt pentru care am intrat in toate si am lasat restaurantele si cafenenele de pe lista pentru alta intalnire cu madrid-ul. de exemplu ojala. sau la musa. sau o revedere cu patatus.

iti multumesc madrid.

2 comments:

maria said...

anuta, ce-i mai frumos? madrid sau barcelona?

ana si maria said...

of, maria. ma pui intr-o situatie delicata. :)
madridul e madrid. pe madrid l-am locuit. :)
dar barcelona este clar mai frumoasa. sau poate e alta atmosfera. alt farmec.
seeing is believing. asa ca go, go, go la madrid si hotaraste.