take your time

April 12, 2010

imi traiesc viata

ma intreaba lumea, ce mai fac.
ce mai e nou.
nu e nimic nou.
nu am facut nunta, nu am facut copil.
nu am slabit inca cele 15 kg. sunt la jumate.
nu am facut nimic special.
da, am fost in varf de munte inainte de paste. am fost ieri sa mananc peste bun la gratar, pe lac.
am fost la un film bun vineri.
am inceput o carte la care rad mult.
lucrez cu placere pentru aceiasi clienti.
dar nimic nou.
asta fac de obicei.
ma plimb mult. cu toate mijloacele de transport.
citesc mult. reviste si carti. si bloguri.
vad filme des. acasa si la cinema.
merg la targuri si prin piete. des. nimic special.
merg la concerte.
vizitez mame cu copii. destul de des.
scriu. cu placere.
gatesc. cu placere. (briose, my specialty:))
ascult muzica. d'aia veche si d'asta noua.
iubesc. acelasi baiat.
locuiesc in acelasi loc. doar cartea 'de pe noptiera' isi mai schimba locul.
fac multe si totusi nu pare nimic nou.
dar traiesc.
si culmea, maine e o noua zi.

ce mai e nou?
poate ca nu am mai fost de mult timp in club.
dar sper sa revina si asta la ordinea zilei.

ah, si nu am facut voluntariatul la care ma gandeam.
dar se face.
ca sa simt ca traiesc si pentru altii.

No comments: