take your time

October 11, 2008

stardom floating around

astazi am cunoscut vedete. adica personalitati. oameni pe care ii vezi la tv sau despre care citesti lucruri in ziare. de obicei lucruri placute. pentru ca multi dintre ei fac chestii foarte interesante si importante, de altfel.
pe unii ii urmaresti mai des, pe altii mai putin. dar oricum ar fi, backstage, fiecare este un om natural si amuzant. si mi-a placut sa vad chestia asta. pentru ca fie ca apreciezi sau nu domeniul fiecaruia, cand ii cunosti, fie si pentru putin timp, conversatia pare ca vine de la sine. oamenii astia, care apar peste tot si fac tot felul de treburi, sunt deschisi si placuti. chiar si atunci cand nu te cunosc. oricum ar fi ei in rest, cu probleme, devieri de personalitate, iesiri nervoase sau mai stiu eu ce, naturaletea cu siguranta nu le lipseste. unii sunt asa de cand preotul le-a turnat apa in crestetul capului. altii o invata. macar pentru lucrul asta, oamenii cu statut de vedeta, cel putin cei pe care i-am cunoscut eu, merita apreciati. si apoi pentru tot felul de alte lucruri, pe care fiecare le face cel mai bine. caci de restul, nu discutam.
ce este si mai interesant, este ca dupa intalniri cu vedete, agenda arata o nunta cu printi si printese. in imprejurimile carului cu bere.
a glorious and shiny day, literally.

No comments: