take your time

March 25, 2008

on diet

de data aceasta chiar incep o dieta serioasa. si sanatoasa si curajoasa. si eficienta, zic eu. am luat bilet de ordin, am pus bani deoparte pentru paine de secara, ceai verde si cas, maine le cumpar si 2 days from now, ma bag la dat jos niste kilograme.
daca as putea sa intru si la dieta fata de oameni neseriosi, momente proaste, ghinioane, praf, poluare, masini imense pe trotuare sau oameni indiferenti....oare cum ar fi? va spun eu. foarte bine ar fi. de fapt as putea sa spun ca am un regim special fata de toate astea, dar nu cred ca e foarte eficient. some of them keep coming back to me.
anyway, primavara frumoasa sa fie, cu flori colorate si fara fumuri, cu un 1 mai la praga si un paste la moeciu, ca de restul m'oi ocupa eu cum oi putea.

no more coca cola light. but still...keep the attitude! :)

No comments: