take your time

March 26, 2008

recomandari de art si sfaturi de copy

o alta saptamana cu discutii interesante legate de publicitate.
nu o saptamana oarecare insa.
luni ne-a vorbit emil comsea.
astfel ca, am aflat lucruri despre unii dintre cei mai tari creativi, dar si despre metode retorice formale de obtinere a memorabilitatii si awareness-ului (cu o prezentare ce purta titlul: Sunet si Rasunet).
art-ul de la lowe ne-a facut o lista impresionanta de creativi insotiti de operele lor.
vezi
john hegarty (sau H-ul de la BBH)
textierul ne-a pus fata in fata cu niste slogane memorabile, slogane cu aliteratie sau rima cu brandname-ul, slogane care au intrat in folclor, mai vechi sau mai noi.
ce-i al tau e al tau! (Connex GO)
inca una si ma duc (Ciuc)
nu cere voie, cere Joe
go well, go shell
you can be sure of shell
sortez du troupeau, roulez en polo
beanz meanz heinz
i'd walk a mile for a camel
tu si tuborg
vita C. vitamina C place.
matache macelarul. mezeluri mestesugite
cin cin cinzano
adoptez dop
molto meglio moulinex
don't just book. thomas cook it.
s.a.m.d.
si restul ramane intre noi. :)

No comments: