take your time

March 21, 2008

olimpiadele comunicarii in pasi de macarena

olimpiadele comunicarii implinesc 8 ani. iar leo burnett isi face treaba din nou. adica face campania de advertising. (vezi si campania din 2007)

"
Pentru a-i incuraja pe tineri sa se inscrie, echipa Leo Burnett a creat un concept care se bazeaza pe renumele membrilor Juriului de la editia 2008. Acestia sunt "actorii principali" in executiile campaniei. Mesajul transmis este: “Poate ca n-o sa deveniti best buddies. Dar sunt sanse mari sa te angajeze”.

Campania le arata viitorilor concurenti cat de mult cresc sansele sa-si inceapa o cariera de succes in Advertising, Relatii Publice sau in Marketing Politic, daca se inscriu in competitie. Pentru a evidentia acest lucru, executiile duc la extrem potentialele relatii de prietenie care ar urma sa inceapa la Olimpiade Comunicarii, intre concurenti si niste vedete din randurile Juriului.
"
astfel ca razvan matasel, ne arata deja cum sta cu pasii de macarena. atat de bine incat ii invata si pe altii. :) bun, bun. e tare spotul.




mai sunt executii. care mai de care. ca asa ne-au obisnuit.

restul, aici.

No comments: