take your time

February 17, 2008

snagov pe 17 februarie

vedere de la snagov club.



undeva pe langa el capitan




niste turci fac gratar undeva pe langa complexul astoria. in numar foarte mare. cu copii, catei si tot tacamul.




pe drum

snagov club

asa arata snagov-ul iarna. (plus imprejurimi)

linistit, tacut, gri cu alb, pe alocuri murdar, cu musafiri pe post de pescari la copca, umbrit de copaci si mangaiat de razele soarelui. frumos.

nu am apucat sa merg in excursia cu cei 20 si ceva de colegi de la cursul foto la sirnea (si care sunt sigura ca a iesit super si ca au fost nu numai fotografii reusite, dar si plimbari memorabile), dar am apucat macar sa fac cateva fotografii in cele 2 ore si ceva petrecute prin/la snagov. in rest, acasa, cu briefuri in fata, apa plata multa, mancare sanatoasa (macar atat), o ciocolata neagra si niste filme. o mica cearta in familie, in rest totul ok.

1 comment:

Unknown said...

mi-am permis sa sustrag si eu ceva poze de aici pentru a le pune pe desktop. Sper ca nu te superi!