take your time

November 13, 2007

putin timp, la pachet

cand vreau sa-mi cumpar o bluza care-mi vine bine de la promod sau un dvd de la diverta, pe care il cautam de ceva timp, exact atunci nu am bani. sau nu imi ajung. cand vreau sa mananc in plus o clatita de pe dacia, ma gandesc la dieta pe care tre' s-o incep si renunt. daca vreau sa merg la un film la cinema intr-o marti seara, ma gandesc de 2 ori inainte, ca s-ar putea sa am mai degraba ceva de facut pentru serviciu. dar pana la urma, poate ca fac si banii de bluza si de dvd, si imi fac si treaba mai repede sa ajung si la film. si poate mananc si clatita aia in plus, cu ciocolata si nuca. ca vointa pentru dieta se pastreaza.

dar cand nu am timp sa citesc o carte din cele cateva cumparate de la carturesti sau mai nou de la kilipirim, sau sa merg la o piesa de care am auzit, exact in ziua respectiva, sau sa scriu eseuri pe o tema data, sau sa ies sa fac fotografii pentru ca e lumina si vreme buna...atunci ce fac?
caci, mai nou, se pare ca timpul nu e de ajuns.
oricum niciodata nu imi e de ajuns. dar de ceva vreme (si uite cum se duce vremea...:)), nu am timp sa fac lucruri si nu stiu daca o sa le pot face prea curand. lucrurile importante, urgente, le fac. dar lucrurile marunte, alea placute care iti dau forta sa le faci pe alea importante...alea cand?
cum iti organizezi timpul astfel incat sa dai tot la serviciu, sa iesi cu prietenii, dar mai ales cu rudele, pe care nu le-ai mai vazut de mult timp...si mereu zici ca trebuie sa recuperezi, dar si sa bifezi cate un eveniment, un concert pe ici pe colo, o piesa de teatru, o plimbare in parcul carol duminica dupa amiaza, o iesire cu masina la sibiu (anul asta, cat se mai poate..), sa faci si ceva mancare acasa, sa ii pregatesti prietenului ceva special, care poate nu iese, dar va aprecia efortul :), sa citesti toate cartile pe care le cumperi de la targ, de la stand, din colectiile ziarelor, sa vezi dvd-urile de la republik sau cele descarcate de pe odc, sa joci un risk sau un yams si sa mai fii si odihnit si cu chef de ziua de maine?

nu stiu cat de negativista sunt acum, caci incerc sa tin pasul si sa fiu cat mai up-to-date. si nu ma dau in laturi de la nopti pierdute pentru munca, citit sau iesit in oras. orice cauza din astea merita efortul. dar pana cand? sau cum sa le faci mai bine....sau mai eficient?

am fost la madrid 3 zile si chestia asta mi-a umplut sufletul de bucurie. am mers o groaza pe jos, am vizitat locuri, am revazut prieteni, am vorbit in spaniola. mi se facuse doar si am profitat de timpul asta la maxim. dar niciodata nu a trecut timpul mai repede ca in weekendul ala. nu stiu cand m-am urcat din avion si cand am coborat. am ajuns acasa si am desfacut acelasi bagaj ca la plecare. (cu ceva adaugiri, ce-i drept, dar minore). chiar fusesem plecata?!

anyway, chestia asta vine dupa acest weekend petrecut intre bucuresti-ploiesti, becker brau, plaza mall, vitan mall, unde am rezolvat si treburi importante, dar ne-am si distrat. e tare bine sa fii inconjurat de oameni veseli.

misu

becker brau


fratii toma: adi si radu

andrei si adi

corina


bere la 1m

oameni veseli deci. si nu doar de la bere.

si totusi, ma asteptau si parcul carol cu aparatul foto, caci asa se impune la cursul de la ccs, lipscani, sibiu, hans, restaurantul cu mancare libaneza... sper sa mai astepte cateva zile.

aoleu, si vine si gaudeamus. iar o sa iau carti. recomandate, nou-aparute sau de-mult-uitate.

o sa am timp sa le citesc?! ca loc in biblioteca as putea sa fac.
noroc ca pentru ca bilete la angela gheorgiu si joaquin cortes, exista http://www.blt.ro/

by the way, el este hans. si el sigur merita extra time.



niste timp deci, as vrea, va rog.
costa mult?!

No comments: