take your time

November 7, 2007

turist la madrid

ofer spre vizionare...o TONA de fotografii.
facute in 2 zile jumate.



in avionul airbus, sub marca easyjet


simona, eu si teresa in plaza del oriente

arhitectura de madrid



am intrat, am fost serviti in 2 minute, am mancat, in 10 min am plecat.totul la mic dejun





direct pe gran via

radu si adi

plaza espana (cervantes cu eroii preferati in umbra)



cald si frumos



plaza del oriente
in plaza del oriente - in spate, palacio real.


adi si teresa, care ne-au gazduit peste weekend


am petrecut adica. caci 3 zile tot o nebunie a fost. cu sculat devreme si culcat tarziu. in concluzie, dormit putin. pentru ca trebuie sa profiti de timp, sa te plimbi, sa vezi si aia si aia. clar, nu a fost weekend de odihna. pentru ca mi-a dorit mult sa mai vad madrid-ul, pentru ca mi-era dor si vroiam sa mai vad schimbari de cand am plecat de acolo in august anul trecut. asa ca am fost toata ziua pe fuga.

am intarziat ceva si cu easy-jet-ul care, la dus, a avut niste probleme cu bagajele (2 dintre bagaje pareau sa nu aiba stapan...ulterior au fost identificate....uf!). in rest, numai bine despre low-cost. pentru 100 de euro biletele pentru 2 pers. dus-intors bucuresti-madrid, ma declar f multumita. avion curat, personal ok. calatori needucati, dar asta e partea a 2-a. bilet, luat, ce-i drept, de la sfarsitul lunii august.

eu zic totusi ca am cam terminat cu plimbarile. istanbul in concediu, madrid pentru un weekend, just to pick up where we left of. sau doar sa dam un refresh. doar daca n'om pleca de sarbatori pe undeva. sa vedem cum stabilim bugetul. caci frumos e acasa, dar parca mai frumos pe drumuri.
pentru doar un weekend insa, madrid a fost superb. ca de obicei este sublim. m-a rasplatit cu soare, cu vreme buna, cu oameni veseli, mancaruri bune, dulciuri de toate felurile, cu o pereche de cizme, o palarie si o fusta lunga colorata (care sper sa ma incapa si pe vremuri mai calde la noi).

placut surprinsa sa descopar locuri noi, sa merg in aceeasi discoteca care mi-a placut dintotdeauna, sa vad cum se dezvolta lucruri intr-un an si jumatate, cand la noi stagneaza de 17 ani. placut impresionata pentru ei, putin mai mult trista pentru noi. ca natie.

moving on...a fost deci vreme de tricou, desi eu, ca sa ma asigur si sa previn ulterioare neplaceri am carat un puloveras, o esarfa/fular/sal sau cum se numeste plus o umbrela de rezerva. nici vorba de una sau alta. duminica seara, de fapt noapte, ce a trebuit sa ma scutur putin. in rest, shinny weather...for shinny and happy people.

am fost la un spectacol flamenco, am aplaudat de aproape, desi primul dans nu m-a impresionat. am aplaudat insa si la final dupa demonstratia completa de arta flamenca. care mi-a placut. am mancat jamon, chorizo, queso si tortilla, in alta zi paella si navajuelas parca, cu vin rosu si sangria, ciuperci in 10 mii de sosuri si huevos revueltos. bun.bun.

am facut multe fotografii cu locuri frumoase, in culorile toamnei, parcul retiro cu toate splendoarea lui intinsa de cativa km, plaza mayor in miez de zi cu lumea odihnindu-se pe piatra calda, targul el rastro cu miile de oameni, care vand/cumpara genti, esarfe, postere, cd-uri, portofele, haine si cate si mai cate, gran via pe care am tot colindat-o la picior, puerta del sol. plaza espana, zona arguelles, in care am locuit cu mare placere acum 2 ani si altele.

ca intotdeauna o mare forfota prin centru, dar o agitatie placuta. fiecare isi vede de treaba lui, mergi linistit pe strada, intri intr-un magazin, cumperi eventual o bratara colorata, iesi cu zambetul pe buze ca sa intri apoi sa bei un suc la terasa din colt. este o inlantuire minunata de lucruri si nu iti da drumul pana ce nu te arunci in metrou si ajungi acasa. unde cu alta placere as da drumul la televizor sa mai aud ceva in spaniola. curata. nu de telenovele. caci aici, la bucuresti, nu am, din pacate, nici un post spaniol.
vedere de la geamul dormitorului




ne-am pus numele pe un poster din mijloc


lumea sta pe jos in plaza mayor



radu si madalin au asaltat gunoierul 'nemiscat'

s-a extins muzeul prado


plaza mayor, seara



intr- o statie de metrou



in parcul retiro








take the lead



invitatie in EL RASTRO, duminica dimineata





ne scriem numele pe poster





in EL RASTRO, duminica dimineata






mimi in Plaza Mayor





mi-am luat palarie. in aeroport la plecare


bunatati la oferta

neon in tienda de dulces


plaza mayor, duminica la pranz


si un bonus, vizavi de ce povesteam mai sus. despre schimbarile, in bine de altfel, pe care le-am vazut si regasit la ei. din pacate nu am fotografii cu strazi cu 2-3 benzi pe un sens care au fost transformate in stradute cu o banda pe sens si restul drum pietonal. dar am 2 planuri cu liniile de metrou, inainte si dupa. adica cum arata in augut 2006 si cum arata acum, in noiembrie 2007.


metro de madrid, acum

si am plecat. spre casa. acasa?!?

No comments: