take your time

May 3, 2007

de 1 mai - in plimbare

in alta ordine de idei, mini vacanta asta a fost chiar draguta... departe de mitinguri si antimitingri (desi la mitingul 'spontan' de acum 2 sapt parca am ajuns ei eu..:), de mici si bere, am fost la bulgari sa mancam salata bulgareasca si alte chestii cu nume ciudate. caci pe langa droaia de restaurante cu meniu romanesc, pocit scris oarecum, existau si locuri cu mancare d'a lor... a
astfel ca am mancat bun si ieftin, am mers pe drumuri bune si frumoase, am stat la hotel de 4* la oferta si langa plaja cu nisip curat si marea fara alge... am facut feet massage, f tare si f eficient... am facut si plaja cat s-a putut, am vizitat multe, ca de exemplu orasul varna, statiunile balchik, albena, nessebar, kaliakra, sunny beach, sveti vlas (f bine arata asta, desi e in continua dezvoltare). apropo, noi am stat in nisipurile de aur. cam greu cu transportul pe acolo, caci indicatoare ioc si bulgarii nu prea stiu limbi straine...iar eu nu stiu o boaba in bulgara sau in rusa, caci asta era a doua optiune...deci, cum spuneam , toate bune si frumoase, politia chiar ne-a ocolit, nu si-a dorit sa ne opreasca, f bine pt reputatia mea cu 13 puncte la activ... saracie si pe la ei, caci asa e... mai au si ei de tras... dar pe cuvant daca statiunea alea nu aratau super..inafara de cele 2 medievale, nessebar si kaliakra, unde de la sine aratau f bine, in rest, hoteluri si hoteluri, foarte dragute si cu mii de facilitati, fara fite si nebuneli, cu multa voie buna si amabilitate...
foarte tare, frate! mai mergem pe la ei. si am fost pe la giurgiu, pe unde altfel recomand sa se mearga, pentru ca e drum bun, repet, e autostrada, e privelisti frumoase :))
poze, data viitoare, asa cateva de sustinere a celor mentionate mai sus...:)

No comments: