take your time

December 28, 2010

liste pe paine

fac liste de cand ma stiu. liste, liste si iar liste.
sunt prietena buna cu ele si ne intelegem bine.
pentru ca dupa ce se incheie o lista, de multe ori bine, zic eu, incepe alta. si imi place asta.
are legatura un pic cu memoria, putin cu simtul organizatoric (datorita starii de imprastiala care ma cuprinde des), de cele mai multe ori cu volumul imens de lucruri.
deci, lista pentru cadouri, lista de cumparaturi, lista de reviste, lista de carti, lista de ingrediente, de condimente, lista de treburi administrative, lista de acte la fotocopiat, lista de culori, lista pentru cina in 2, lista pentru masa intre prieteni, lista de targuri, lista de fructe, lista pentru amazon, lista de cosmetice, lista de idei, de proiecte, de planuri. evident, unele le includ pe altele.
imi place cand ma apuc de facut o lista, pentru ca evident, imi place sa planuiesc. diverse.
dar si cand tai de pe lista, ce placere!
imi place sa stau cu ochii in soare sau pe pereti sau pur si simplu sa stau.
dar parca mai bine e cand nu stau si fac. multe. si cand ies toate, sau mai multe, bune, e genial.
o zi in care am combinat utilul cu placutul e geniala.

pai sa ma intorc la lista lui 2011.

No comments: