take your time

February 4, 2010

geanta de buna purtare

maria vad ca ma intreaba ce am in geanta.
ea scrie ca are 3.
as fi raspuns si eu la fel acum ceva timp.
dar mai nou, am o geanta universala, buna la tot.
caci o gentuta fistichie la sfarsit de saptamana nu prea se pune. wekendurile trec atat de repede. si cu ele si gentile colorate.
nu ca geanta curenta si folosita constant nu ar fi colorata sau pe placul meu.
dar ar trebui sa mai schimb.
iar daca schimb, gentile trebuie sa aiba cu exactitate cel putin 3 buzunare. in fata, in spate, pe interior, oriunde. dar sa fie. sa ajunga. si sa separe lucruri.

iar in geanta mea universala, de care zic, astazi am asa:
- portofel. mare. cu de toate. uneori cu bani (chiar si azi). uneori chiar si cu bonuri de masa (azi nu). de fiecare data cu 2 poze.
- 2 pixuri
- telefon. cu sau fara husa. depinde de starea memoriei mele. azi, fara.
- portofel mai mic, care gazduieste 3 stick-uri de memorie. da, intotdeauna e ceva interesant de pus pe ele. si trebuie sa fiu pregatita. desi unul dintre ele are deja 8 giga. dar nu cantaresc mult. so...
- carte. acum am una despre publicitate. caci mereu se intampla sa fie o pauza de citit.
- agenda. pe anul curent. caci pe langa prostii si nebunii, dintre care doar unele arata a planuri, am notate zilele de nastere ale oamenilor dragi.
- suport de carti de vizita. dintr-un plastic verde frumos, luat de la Muzeul Stedelijk din Amsterdam. in care chiar tin carti de vizita. si uneori le mai si folosesc.
- manusi. de vreo 2 luni, le iau constant cu mine.
- aparatul foto. cel mic. intotdeauna. rareori cu baterie descarcata. adeseori, pregatit de pozat.
- cititor de carduri. intotdeauna. pentru ca este foarte util.
- 2 randuri de chei
- un pachet de servetele. cred ca cel de acum e nefolosit de juma de an. dar e acolo.
- sticla de 0.5. cand e plina, e cu apa. asta de vreo luna asa. de cand am hotarat sa ma indop cu cel putin 2.5 l de apa/zi.
- bonuri de benzina aruncate
- un cd despre 2 locuri de vizitat: Le couvent de la Tourette si Le Bauhas de Dessau. dar pe care nu l-am vizionat. de 1 luna si ceva sta in geanta.
- un mar. verde. si acru.
- revista HBO
- si azi, din fericire, niste bani in plic sigilat, cu fluturas in interior.


am renuntat de curand la crema de maini si la ketonal.
pentru ca stau foarte bine pe birou.
nu se scurg, nu se pierd prin vreun cotlon al gentii.

paula, tu ce ai prin geanta?

No comments: