take your time

August 20, 2008

o poveste neconventionala

ar trebui sa fie:
orice, mai putin conventionala
adica originala
creativa
sa te surprinda
sa te puna putin pe ganduri.
exact asa e povestea asta. si implicit ideea care a dus la realizarea ei.
am dat deci peste un exemplu de publicitate care nu arata deloc a publicitate si dupa ce il afli, te gandesti ca de fiecare alta data cand vezi ceva misto si atat de simplu: cum de nu m-am gandit si eu la asa ceva? (exceptand poate prezenta unui client similar in agentie :))


"
Fernando Ferreira, un jurnalist brazilian de 40 de ani, a fost filmat vorbind despre Sao Paolo timp de 14 ore si 40 de minute, fara intrerupere. A acoperit, de buna seama, toate curiozitatile pe care le poate avea cineva despre oras ca destinatie turistica, de la istorie si traditie pana la gastronomie si viata de noapte. Filmul se poate urmari pe NonStopFernando.com. Pagina e simpla, cu fundal alb si are sub player cateva butoane care trimit spre retelele sociale unde Fernando a lasat cate un fragment de poveste: poze a pus pe Flickr, referinte utile pe del.icio.us, filmulete pe YouTube, muzica relevanta pe Last.fm, pe MySpace si-a facut o pagina pentru ca „mi s-a spus ca trebuie sa fiu aici”, iar pe Facebook asteapta sa comunice in continuare cu cei interesati de poveste. Fernando si-a propus sa intre in cartea recordurilor cu cea mai lunga reclama din lume, avand durata de 14 ore si 40 de minute. Cine ar urmari o reclama atat de lunga daca ar sti ca e o reclama? Nimeni probabil. Dar nu e o reclama. E o poveste despre Sao Paolo de 14 ore si 40 de minute, exact cat dureaza zborul din Dubai in Sao Paolo. Acesta este produsul pe care compania aeriana Emirates il promoveaza neconventional, online prin aceasta campanie. In locul textului „noua oferta de zboruri non-stop din Dubai in Sao Paolo”, compania a ales sa transmita ca durata zborului merita indurata, pentru ca destinatia e atat de minunata incat se poate vorbi despre ea fara intrerupere pe intreaga durata a zborului.
"
doar o poveste. atat iti trebuie. adica o suma de cuvinte spuse cu rabdare si interes.

No comments: