take your time

July 11, 2008

la sfarsit de saptamana

cand lumea iarasi se aduna,
eu plec departe de casa,
ca sa simt vantul in ceafa.
hahahaha.
dar chiar plec. de data asta cu cortul. si cu prietenii. prima data cu cortul. dupa cateva tentative nereusite acum cativa ani. si dupa lungi discutii cu bunicul, care imi povestea din plimbarile lui cu cortul si cum o sa mi-l lase mie mostenire. n-am mai apucat chestia asta si din pacate, nici de povestiri din astea nu mai am parte. mi-a lasat in schimb alta mostenire: un aparat foto, pe care sper sa il pot folosi la un moment dat. ah apropo, astia de la hasselblad cica scot aparatul de 50 de pixeli. bravo lor. oare voi folosi vreodata asa ceva? macar din curiozitate. :)
asa, deci, weekend placut. eu am plecat cu sacul in spate. si cu fluturii in stomac de aseara. :) de la carturesti.

No comments: