take your time

July 2, 2008

drogati de david droga

rescriu cumva un post scris pe blogul scolii, pentru ca am dat iar peste david droga si mi-am adus aminte de seminarul de la cannes lions, de frumusetea ideilor expuse de el si de placerea tuturor de a-l cunoaste si de de a-i cunoaste proiectele.
a fost un young lions master class la un moment in zona creativ amenajata pentru Young Creatives. si am aflat entuziasmati despre campaniile droga 5:
- air force tagging - the plane graffitti viral

- million motivation campaign in collaboration with Samsung (look for the real thing, but for a quick look, check here)

- honeyshed site (entertainment, social media, shopping online platform)
si astea sunt doar cateva exemple de publicitate misto.

fericita ca l-am cunoscut pe david droga, s-ar putea sa mai revin la el si la proiectele sale. pentru ca este de-a dreptul memorabil.

No comments: