take your time

July 17, 2008

carturesti MTR

diseara se intampla ceva frumos la muzeul taranului roman. o noua alternativa de petrecut timp placut alaturi de oameni draguti, sunt sigura.

la Carturesti MTR, care s-a deschis pe 12 iulie, diseara de la 6 are loc si primul eveniment: "cu ceai rece, vin, carte, muzica si tot dichisul"...iar de la 8 Fanfara de la Cugir live performance.




update:


mda. am mancat placinta buna buna de mere. era mancare buna. dar noi am preferat cateva bucati de placinta, un pahar de vin rosu si un mar verde si acru. :) asta dupa ce am rasfoit carti, am admirat fotoliul-biblioteca (f tare!!!) si alte multe chestii interesante. dupa care fanfara ne-a incantat, fara oprire si cu mult patos. ne-am lasat in plus, incantate si de cainele terrier care alerga in stanga si-n dreapta, pana cand s-a asezat la picioarele cuiva, iar dupa 5 minute de sedere, parea sa nu fie stapanul lui. ceea ce a insemnat o sperietura de copil mic care isi pierde mama si o cautare de stapan din ochi si urechi. identificarea s-a produs repede si catelulul s-a asezat linistit.

No comments: