take your time

November 23, 2007

cum este posibil sa moara un om de creatie?

adica un om care creaza. care face something out of nothing.
sa moara asa, out of nowhere. caci am aflat detalii, pe care insa nu le voi comenta.
se putea intampla oricand sau oricum. dar s-a intamplat acum, la 35 de ani, intr-un moment foarte trist.
dan moldovan (pilu - cum ii spuneam colegii, prietenii, rudele) a fost un om de creatie.
director de creatie la mai multe agentii de publicitate, ultima dintre ele, propaganda, de unde am vazut iesind chestii foarte misto si evident...creative.
nu l-am cunoscut, nu stiam nici macar cum arata, dar stiam cine este, ce face. doar din interviuri sau articole. un interviu (reluat) cu amanunte, aici.
iar oamenii cu bun-simt, oamenii sinceri si optimisti, care se scoala dimineata cu gandul la soare, pe langa creativi si profesionisti, iti raman in minte si in inima.
dumnezeu sa il odihneasca!
din pacate nu pot ajunge astazi, acolo unde se presupune ca merge pe ultimul drum.
dar banuiesc ca are alaturi exact oamenii pe care i-a iubit cel mai mult. si care la randul lor l-au iubit mult.
inteleg si suferinta lui mihai botarel, pentru care dan moldovan a fost mai mult decat un sef sau un prieten. a fost un mentor si chiar un al doilea tata.
caut si eu asa ceva in publicitate, caci tata acasa am si il iubesc enorm, dar tare mai este bine cand ai si un mentor in domeniul in care doresti sa devii din ce in ce mai bun.
pentru cine vrea sa le fie alaturi de acum inainte, familiei si prietenilor, va ramane valabila urmatoarea adresa: dan@propaganda.ro
moare omul, nu il mai vedem, dar il simtim in continuare, iar creatia sa va pastra amintirea vie.
update: portofoliul dan moldovan.

No comments: