take your time

September 4, 2007

era odata un nebun pe nume erasmus

am vazut deci intr-un final filmul l'auberge espagnole.

am rememorat intr-o ora si ceva toate amintirile de la madrid, ca student erasmus. mi s-a facut dor de oamenii cunoscuti, de prieteni, de colegi, de profesori-prieteni, de atmosfera din madrid, ba chiar si a barcelonei, un alt oras de suflet (acolo unde se si petrece in mare parte actiunea din film), de atmosfera, de viata si muzica spaniei...de noptile tarzii sau diminetile foarte devreme care pe unde...

fapt pentru care la 2 zile dupa, (destinul...norocul...) am zarit o oferta in ziar. bucuresti-madrid, de la 29 de euro. sau cam asa ceva. via easyjet. am intrat pe site, am verificat orar si preturi (o oferta f misto de altfel...), am sunat un prieten (vorba vine...mi-am sunat prietenul adica) si am rezervat bilete, locuri de fapt in avion.

mergem deci 3 zile la madrid la inceput de noiembrie. o sa am inima full of joy si o sa fiu din ce in ce mai looking forward to aceste zile pe masura ce trece timpul.

nu se pot explica astfel de experiente si nici astfel de sentimente.

you just go with the flow.

No comments: