take your time

September 27, 2007

de la suparare la Istanbul

ce faci atunci cand ti se ineaca corabiile, cand se intampla lucruri care nu credeai vreodata ca se pot intampla decat atunci cand le vezi cu ochii tai si le auzi cu urechile tale?

pentru ca sunt oameni si oameni si momente in viata cand acesti oameni devin ... alti oameni. si cuvintele sunt rastalmacite si analizate si ajung si ele ... alte cuvinte... care doare.

of, of, of si-un pantof...zburator de as avea, m-as tot duce in lume si as face fotografii cu oameni veseli si locuri frumoase. ca sa treaca buba.

si poate o sa fac asta, dupa un curs de foto, de la 15 oct incolo si dupa ceva experienta cu noul meu aparat foto. sa traiasca canon si manualele lor de utilizare!

in plus, vine toamna, cad frunze, incepe scoala si se aglomereaza in oras. si uite-asa se pierde vibe-ul din timpul verii si nu am apucat sa fac lucruri.

macar plecam in concediu. in istanbul. asta da gand frumos. am facut traseu, itinerariu, am cautat cazare, am pus pe lista ceva obiective de vizitat. astept insa sa descopar la fata locului.
sa ma ia prin surprindere. oricum cred ca o sa ma surprinda placut. am eu un feeling asa.


oricum ar fi insa, ar trebui sa fascineze un oras cu 14 milioane de locuitori. si situat pe 2 continente. si pe malurile bosforului. si cu 300 de moschei.

culese de aici.

data viitoare, o sa am si fotografii of my own.

am trecut deci, de la una la alta. intre timp, colorand pe hartie. poate o sa cumpar si o carte de colorat, anti-suparare.

2 comments:

Carina said...

E superb Istanbulul. M-a uimit cultura lor.

ana si maria said...

intr-adevar superb. as putea spune coplesitor. pentru ca ai si vechi si nou si est si vest si o multitudine de oameni si de locuri diferite. as mai fi stat in nebunia si agitatia de acolo mult si bine, pentru ca erau atatea de explorat. inca am intrebari la care sper sa gasesc raspunsuri despre oameni, despre obiceiuri, despre cultura si altele.