take your time

January 20, 2012

2012

ce am scris cu gri tine de trecut. de acum 2 ani.
ce am scris cu roz este cat se poate de actual.
s-au intamplat multe si totusi nu prea.

"
ma intreaba lumea, ce mai fac.
ce mai e nou.
nu e nimic nou.
sunt lucruri noi, desi nu par. li se intampla tuturor, intr-un fel sau altul.
si totusi viata mea e doar a mea.
nu am facut nunta, nu am facut copil.
am facut nunta. copilul e pe drum.
nu am slabit inca cele 15 kg. sunt la jumate.
am slabit toate cele 15 kilograme. le-am cam pus la loc de la inceputul sarcinii.
nu am facut nimic special.
inafara de cele de mai sus, nimic special.
si totusi, luna de miere cred ca e ceva special.
da, am fost in varf de munte inainte de paste. am fost ieri sa mananc peste bun la gratar, pe lac.
am fost acasa de Craciun si in tara lui Toblerone de Revelion.
si am mancat bun la Nana saptamana trecuta.
am fost la un film bun vineri.
am vazut un film bun aseara, The Descendants.
am inceput o carte la care rad mult.
citesc o carte la care nu rad, dar care ma tine in suspans.
lucrez cu placere pentru aceiasi clienti.
lucrez pentru alti clienti. uneori cu si mai mare placere. alteori, fara placere.
dar nimic nou.
jobul e nou. de 1 an. si colegii.
asta fac de obicei.
ma plimb mult. cu toate mijloacele de transport.
ma plimb la fel de mult. mai putin cu metroul, din pacate.
citesc mult. reviste si carti. si bloguri.
vad filme des. acasa si la cinema.
merg la targuri si prin piete. des. nimic special.
merg la concerte.
vizitez mame cu copii. destul de des.
scriu. cu placere.
gatesc. cu placere. (briose, my specialty:))
ascult muzica. d'aia veche si d'asta noua.
iubesc. acelasi baiat.
cam toate cele de mai sus. iubirea, cititul, targurile, concertele, copii, gatitul, scrisul, muzica.
in plus exista un simt al economiei. al economisirii. :)
si un simt estetic completat de zeci de idei care tanjesc catre o casa noua.

locuiesc in acelasi loc.
desi sper ca asta sa se schimbe.
doar cartea 'de pe noptiera' isi mai schimba locul.
fac multe si totusi nu pare nimic nou.
dar traiesc.
si culmea, maine e o noua zi.
o noua zi, cu intamplari noi, mancare libaneza si prieteni in vizita. fara violenta.

ce mai e nou?
un nou blog. in curand.
si un blog de nunta.
unul inspirat din experiente reale.

ah, si nu am facut voluntariatul la care ma gandeam.
dar se face.
ca sa simt ca traiesc si pentru altii.
se va face, da.
"

cum va fi oare peste inca 2 ani?

No comments: