take your time

November 29, 2010

gesturi de prietenie

acum 12 ani, mi-a cerut prietenia. fara cuvinte, doar din gesturi si din simpatie.
am dansat toata seara. mirosea a bere.
a doua zi l-am batut la table. tocmai sus, pe deal, la poiana marului.
i-am scris numarul de telefon pe un servetel, in tren spre ploiesti.
ma vizita constant si ne intalneam, initial, la scara blocului. apoi oriunde.
dupa o vara, am renuntat la prietenie. dintr-o nebunie.
dar ii scriam vederi din calatorii prin lume. dintr-o placere.
apoi ma vizita in vis. si nu intelegeam de unde legatura stransa si siguranta ca ne-om mai vedea.
acum 9 ani, l-am revazut. o data, de doua ori, de trei ori.
intram la facultate.
a 3-a oara a fost cu noroc. m-a scapat de 2 sacosi, pana la usa casei.
si apoi am tot iesit. oriunde. in tara si inafara.
si ne-am iubit.
acum 2 luni mi-a cerut din nou prietenia. oficiala.
si pe viata.
si i-am plans in brate, caci mi-am adus aminte de visele mele.
acum o saptamana, i-am devenit sotie. in acte si in fata a 2 martori dintre cei mai dragi.
nu ii port numele, dar ii port iubirea.
si vesta de la zara.
si fularul primit in dar.
si ii port de grija.
caci inainte sa imi fie sot, imi este cel mai bun prieten. si ii spun orice.
si imi este iubit. fapt pentru care il iubesc.
in continuare il bat la table. si la ping pong, uneori.













* Radu Chindris.
Multumesc. :)

1 comment:

maria said...

Ana ana ana! :) Radu radu radu!:)