take your time

November 4, 2010

marti inainte de craciun

intr-o marti, cu mult inainte de craciun, am fost sa vad filmul marti, dupa craciun.
o poveste in care sotul isi insala sotia cu stomatoloaga.
am plecat de la cinema contrariata si usor dezamagita.
cred ca subiectul asta merita mai multe reactii si mai mult timp pentru digerat.
nu stiu de ce cred asta. daca as fi intr-o situatie ca asta, nu stiu cum as reactiona. sper totusi sa nu mi se intample vreodata.
probabil ca unii nici nu au reactii.
si cand zic reactii nu ma gandesc la urlete, tipete, injuraturi. ci stari de suflet.
ma asteptam sa plec de la filmul asta cu mai multe intrebari, sa ma puna mai mult pe ganduri.
ma rog, simplul fapt ca scriu despre el, inseamna ca m-a pus putin pe ganduri.

jocul actorilor in schimb, genial. al tuturor.
mirela oprisor cel putin, se arata in toata splendoarea ei la aflarea vestii.
iar cea mai tare faza mi s-a parut bucata in care el marturiseste.
sotia il intreaba ce are de este asa tensionat.
el ii raspunde: sunt foarte indragostit.
ea pare ca zambeste usor. (evident, crezand ca se refera la ea)
el continua: am cunoscut pe altcineva.

si de aici parca se rupe ceva. din partea lui, mai ales.

recomand filmul pentru toti actorii care joaca. asta e clar.

21 comments:

Anonymous said...

daca in prezent.....iubitul tau te-ar insela...ai prefera sa afli sau nu?.....

ana si maria said...

da, as prefera sa aflu.
oricum nu despre asta era vorba in ceea ce am scris, daca a fost bine ca i-a spus sau nu.
ci despre ceea ce a urmat.
dar cum probabil niciodata nu stii cum poti reactiona la asa ceva, doar in cazul in care ti se intampla, o sa ma rezum la a spune ca asta si-a dorit regizorul.

Anonymous said...

am inteles ceea ce ai "subliniat"....:)dar...vroiam sa stiu daca ai prefera sa afli sau nu:)

ana si maria said...

ok. la asta am raspuns deja. :)
dar tu ce ai prefera?

Anonymous said...

eu as prefera sa aflu creato...:)

ana si maria said...

oh, dar imi cer scuze ca de-abia acum am realizat ca in prima ta intrebare, tu ofereai de fapt si pozitia ta asupra acestui subiect.
eu crezand de altfel, ca era doar o intrebare obiectiva. daah!

Anonymous said...

era o ora tarzie....:)

Anonymous said...

era logica pozitia mea:) anuta

Anonymous said...

so...momentul adevarului?

ana si maria said...

momentul adevarului??

Anonymous said...

intrebarea nu e pusa intamplator...creato...think

ana si maria said...

mhmm. think, anuta, think. cine imi zice mie anuta si creato, in acelasi timp si totusi nu vrea sa imi spuna ce are de spus?! sa imi scrie, de fapt.

Anonymous said...

.....e greu....:(

ana si maria said...

ba eu cred ca ar trebui sa fie simplu.

ana si maria said...

sa inteleg ca am incheiat discutia.

Anonymous said...

atata timp cat zarurile au fost aruncate......consider ca discutia se incheie cu acordul ambelor parti........apropo.. salutari..lui radu......ca tot are are atat de multa treaba in ultima vreme:)

ana si maria said...

cu toate ca nu am inteles in totalitate scopul acestei discutii (mai ales sub forma unor comentarii anonime), sunt de acord sa o incheiem.
desi prefer intotdeauna negru pe alb sau a slap on the face in locul mesajelor codificate.

fapt pentru care, tot ceea ce nu tine de acest aspect (discutat in mai mult de 15 comentarii), precum salutarile catre radu, nu este obligatia mea. mai ales ca se pare ca ne cunoastem cu totii (si totusi nu prea). iar salutarile pot fi direct adresate.
cred ca isi face radu timp pentru niste salutari...sincere.

Anonymous said...

toate la timpul lor creato".....Azi punem punct:)....semnat anonima:)

ana si maria said...

ce-i drept, si eu pun punct. si o iau de la capat.
fara sa tin cont de comentarii anonime.

Anonymous said...

adevarul e intodeauna in fata ta anuta

ana si maria said...

numai prietenii imi spun anuta.
cat despre adevar, cred ca fiecare il stie pe al lui.