take your time

October 4, 2010

intamplari in miez de zi

cat iti e dat sa auzi cand fugi pentru o ora de la serviciu, in miez de zi!

la metrou:
"Sa mergem sa vedem Dragostea dureaza doar 3 ani" (barbat)

in autobuz:
"Bai, stii cine m-a zis la Stefanescu? Ana aia. N-o am deloc la inima. O salut doar din respect asa."
(barbat)

si in acelasi autobuz, se descopera intre timp un hot. un hot care se invarte si se rasuceste cu neastampar, pentru a gasi cea mai apropiata geanta de mana lui de taran. atenteaza si la a mea. eu ma fac ca nu mai pot sa respir, zic pardon si incerc sa iau alta pozitie, cu geanta ridicata la nivelul bustului. greu, intr-un autobuz plin ochi. doar asta cauta si el!
doua femei, in varsta, amandoua blonde, imi fac semne sa fiu atenta la hot. eu incerc sa le raspund din priviri ca am observat prezenta nenorocitului.
la prima statie, coboara foarte multa lume. deodata, il vad pe hot scaldat in pumni si palme de la unii barbati, din autobuz, enervati. ma uit la el cum si-a tras privirea de nevinovat si vocea de copil de 3 ani. parca i-as da si eu cu geanta in cap.
dar mai bine sa imi vad de drum. au facut altii ce trebuia.
cat ma bucur. nu stiu ce sa zic, dar ma bucur ca a primit cateva secunde de bataie zdravana.

iar mai apoi, mergand pe jos, un mos ma vede suparata (tot cu gandul la hot, clar) si zice ca vrea sa ma consoleze.

!

No comments: