take your time

September 24, 2010

de vis

cred ca m-am odihnit prea bine in concediul asta.
altfel nu se explica visele constante.
de o saptamana incoace visez si nu ma mai opresc.
visul cu new york-ul, visul cu casa cea noua, astea nu sunt noutati.
dar am visat azi-noapte lucruri ciudate.

se facea ca ma grabeam sa ajung la un concert The Doors.
inaintea lor canta Coolio. (!)
nu stiu ce era cu acest Coolio. doar atat am retinut: cantau in deschidere. mhmmm.
si am ajuns undeva intr-o cladire, ce parea a fi Teatrul National. alergam de colo-colo in cautarea lui jim morrison. nu stiu ce aveam cu el, dar vroiam sa il vad de aproape.
concertul lor era in exterior, intr-un loc ce parea a fi Zone Arena.
iar Teatrul National reprezenta cumva partea de culise. :)

nu l-am gasit pe om si am iesit afara.
si au inceput. nu am retinut cu ce. ma gandesc, ma gandescm, ma gandesc, dar nu stiu.
stiu doar ca, deodata, la finalul primului cantec, oamenii pleaca. cei din public adica. o iau care pe unde si se goleste totul.
morrison se uita ciudat, se enerveaza si iese de pe scena. pleaca si ei. membrii formatiei adica.

eu, disperata, nu stiu ce sa fac mai intai. nu stiu ce s-a intamplat, nu inteleg, dar eu pe el in caut.
ajung iar in holul Teatrului National. incep sa deschid usi. o femeie-organizator ma intreaba ce caut sau pe cine. ii zic, si surprinzator de rapid si cu o voce calda, ma directioneaza spre o alta usa. intru, timorata de-a dreptul si ii vad. isi strangeau diverse. si morrison iese primul. nervos. nici nu se uita la mine. cu o caciula kaki, tricotata, de sub care ies zulufii renumiti.

aoleu. incep sa alerg dupa el. madalina, prietena cu care am venit la concert, vrea sa ma ajute sa il oprim. am in mana o foaie A4 care sigur semnifica ceva, nu mai stiu. pe ea vroiam sa primesc autograf. ajungem la el, se intoarce intr-un final si eu ii zic niste lucruri, cu lacrimi in ochi. nu stiu ce. dar se uita la mine, semneaza foaia si capat si o imbratisare. si pleaca.

asta da legatura emotionala cu un cantaret preferat.

de unde si song of the day.

1 comment:

CELEBRULUL NECUNOSCUT said...

Felicitari pentru blog!Un blog de calitate!
Va rugam sa intrati la Fanclubul oficial Jim Morrison
http://jim-morrison-fanclub.blogspot.com/
si sa lasa-ti un link cu blogul dumneavoastra.
Intrati in comunitatea Jim Morrison si ve-ti avea si multi vizitatori pe blog.
Va multumim