take your time

July 26, 2010

life in a day

am aflat despre proiectul life in a day chiar in ziua de 24 iulie.
life in a day care inseamna sa iti filmezi viata in data de 24 iulie.
bucati din viata, pe cat de normale si obisnuite, pe atat de speciale si extraordinare.
bucati care se posteaza pe youtube si din care riddley scott si kevin macdonald aleg, pentru le pune apoi cap la cap in experimentul lor cinematografic.
tocmai pentru ca am citit despre aceasta idee in ziua respectiva, am zis ca trebuie sa fac ceva.
semn sau nu, coincidenta sau nu, am filmat una-alta.
daca trimit sau nu filmuletul, nu stiu. ca parca am ratat niste momente. si tare le-ar fi stat bine intr-un astfel de colaj. ba am mai filmat si cu telefonul. nu cea mai decenta calitate.
desi aveai voie si cu telefonul.

astfel incat vreau sa consemnez ca in 24 iulie:
- am vazut cel putin 8 accidente de masina pe autostrada soarelui. nu in lant. cate un grup de 2, 5, 3, 5, 6 masini si tot asa, la fiecare 100 de m. nimic grav. si totusi nemaivazut. si neexplicabil.
- am fost la mare, am mancat porumb ca de obicei, am petrecut ziua in galagie (spre deosebire de a 2-a zi, cand am stat intr-un loc excelent care mi-a permis sa citesc frumoasele straine si sa rad cu pofta, in voie)
- am mancat miez crud de nuca pentru prima data pe anul asta
- am fost la concert MIKA unde am cantat si am dansat pana la ultima nota si unde m-am minunat cu tot sufletul la aceasta bucata de om care s-a miscat cu drag pe scena de la H20, a vorbit in romana si s-a bucurat maxim. asta pe langa show-ul exceptional pe care l-a sustinut.
- mi-am facut tatuajul temporar de la Orange: un delfin :)
- am intrat de vreo 4 ori in apa. fie ea si murdara.
- am vazut cum arata o camera dubla la Rex (si dupa ceva timp petrecut acolo, tot am plecat cu ceva de valoare: Frumoasele straine de la parterul hotelului :))
- m-am jucat cu Adela de 4 ani
- mi-am tinut nepotelul de 3 luni in brate pentru aproximativ o ora, iar el a stat cuminte si a scancit doar pe alocuri
- m-am bronzat
- m-am gandit: oare ce-or filma altii in data de 24 iulie?

de-abia astept sa vad aceasta time capsule innodata cu povesti de viata.


2 comments:

Anonymous said...

life is good! keep going!

peter said...

some one rightly said that
"Life is a game. Play it continuously"