take your time

June 23, 2010

visul real(izabil)

shukar collective ii dau inainte cu fata mea, fata mea.
eu insist mereu pe casa mea, casa mea.
obsesia s-a transformat in vis si aseara am visat casa.
casa pe pamant cu o bucatarie imensa si destul de lunguiata. care dadea intr-o baie si apoi afara in curte. cred ca baia trebuia sa fie o camaruta, dar daca asa am visat...
cu pereti scorojiti si distrusi, la care ma tot minunam, gandindu-ma cat o sa fie de lucru. saracul Gelcu, in visul meu urma sa aiba mult de lucru.
din bucatarie se intra si intr-un living mare, cu geamuri late si parchet vechi si inchis la culoare.
cu usi albe din lemn si totul foarte luminat.
dintr-odata, vopseam un dormitor verde aprins, in timp ce zugravul era ocupat cu un crem in alta camera.
ce-i drept verdele aprins trebuia sa fie un un verde marin, precum apa de mare din Croatia.
si se facea ca mai locuiam cu o familie in casa.
si odata ce ieseai prin usa din spate, dadeai de cusca cainelui care latra ingrozitor. si era verdeata in jur, era curte, era un gard mic.
nu stiu ce sa zic despre anumite detalii, care nu sunt deloc de acolo, din 'casa de vis'.
dar asa un vis clar despre casa in care as putea sta, nu am mai avut vreodata.
parca nu vroiam sa ma trezesc.
dar m-am trezit. cu sperante.

No comments: