take your time

June 24, 2010

relatii cu clientii

angajatii de la romtelecom (relatii cu clientii) sunt ori prosti, ori isi bat joc de mine.
de o saptamana nu merge telefonul, nu merge netul.
sun la un nr. vorbesc cu o tanti.
imi cere nr de fix, nr de mobil si adresa.
"ca sa trimitem pe cineva sa verifice la fata locului, in caz ca nu se rezolva din calculator."
"cand sa vina?"
"maine?"
"dupa 6 se poate? ca eu mai devreme nu pot."
"da, sigur."

suna unul pe la ora 5 si zice: "doamna, dar noi nu mai lucram dupa ora 18."
"bine, atunci dimineata," ii zic. "pana in 9."
"da, dar dimineata, nu incepem inainte de 10."
wow.
"atunci la 10 jumatate." fie.
"intre 10 si 11 suntem la dvs."
ok.

se face ora, nu vine nimeni.
nu se mai intampla nimic. ii sun.
vorbesc cu altcineva.
nu pot garanta o ora fixa. poate omul a avut alte treburi, d'aia nu a ajuns la mine.
wow.
"pai nu am stabilit cu el ceva? nu m-a sunat el?"
degeaba.
"si la ce ora vreti?" ma intreaba.
pai ce mai conteaza?
"eu am vrut dupa 6, mi s-a spus ca programul se termina la 6. si a ramas dimineata."
"cum sa se termine la 6? avem program de la 8 la 20."
na-ti-o buna!
astia sunt ori prosti, ori isi bat joc de mine.
a ramas ca femeia sa vb cu oamenii de pe teren si sa ma sune.

pana a 2-a zi nu a sunat nimeni.
dimineata, in schimb, o femeie ofuscata zice:
"a venit cineva la dvs aseara, in jur de 6 si v-a asteptat vreo ora."
ceeeee?
"pai nu a ramas sa ma sune cand vin?"
"pai atunci au putut ei."
"pai mie mi s-a spus ca nu se mai lucreaza dupa ora 6."
"pai nu se lucreaza. dar au venit special. si nu v-au gasit."
"si de ce n-au sunat?"
"pai daca dvs ati cerut dupa ora 6?"
"da, dar dupa aia mi-a sarit unu' in cap ca nu se poate asa tarziu."
astia deci sunt ori prosti, ori isi bat joc de mine.
si se mai si rastesc in telefon.

acum nu se mai poate decat sambata. adica in 2 zile. nu se stie la ce ora. pana in pranz, cel putin.

din pacate nu am intrebat numele vreunuia dintre ei.
ca o sesizare n-ar fi stricat.


update (25 iunie - cu o zi inainte de intalnirea propriu-zisa):
problema s-a rezolvat. de la 9 dimineata, am net si merge si telefonul fix.
pentru ca internetul este atotputernic si omniprezent si o postare face, suprinzator, cat o problema rezolvata.
asta m-a bucurat tare.
precum si promptitudinea romtelecom de ieri-pe azi.
PR-ul lor isi face treaba.

oare se va mai intampla vreodata?
eu sper sa am net pe vecie si o lipsa de griji vizavi de telefonul fix. mai departe, no comment.

concluzii:
- relatiile publice nu sunt acelasi lucru cu relatiile cu clientii.
asta pentru cine incurca si acum oalele. doamna de la un birou stie sa rezolve problemele mai bine si mai rapid decat doamna de la un ghiseu.
- angajatii romtelecom de la relatii cu clientii NU isi bat joc de mine. sunt niste simpli angajati din eterna si fascinanta Romanie.

si totusi, programul pentru deranjamente e de la 8 la 20 sau de la 10 la 18? :)

1 comment:

parampampam said...

ce mai conteaza programul ptr deranjamente???
Majoritatea clientilor romtelecom lucreaza in intervalul 8am - 8pm si ei ar trebui sa aiba echipe de interventie sa lucreze in jurul acestor ore. Intelegi ce vreau sa zic.
It's just common sense...