take your time

June 7, 2010

monday can be happy

pentru ca e cald afara.
fapt pentru care, dedic zilei de azi melodia...



pentru ca pe unde am mers eu, nu a fost aglomerat.
pentru ca am suc de portocale pe masa, freshly squeezed.
pentru ca de azi, am din nou, crema hidratanta. din aia buna.
pentru ca am avut un weekend frumos.
dupa aniversarea unui tanar adult de 30 de ani si intalnirea in gradina de vara, cu o tanara mama cu al ei Hugo de 3 saptamani si respectiv al meu nepot, azi am inceput ziua cu o tanara si vesela gravida. sigur va fi ceva de capul saptamanii asteia, daca incepe cu happy monday.

deci de ce happy?
pentru ca diseara mergem la concert.
pentru ca, tot diseara, mancam rosii cu vinete.
pentru ca blue air are, azi, bilete cu 25% reducere.
pentru ca tocmai am stabilit ca merg la totul despre sex 2, cu fetele.
pentru ca se finalizeaza deja planuri de zugravire.
pentru ca viitorul suna bine. na!

se apropie bookfest, street delivery, tiff sibiu. cate si mai cate.

2 comments:

Mihai said...

eu nu inteleg, m-am abonat la newsletter blue air dar nu primesc noutatile astea :-??

ana si maria said...

mhmm, nu stiu ce sa zic. banuiesc ar trebui sa le primesti. eu nu sunt abonata. intru din cand in cand sa mai verific oferte.