take your time

June 25, 2010

dolce interactiv

aventura romtelecom continua. de data asta, cu un episod simpatic.
e ca si cum Dumnezeu nu vrea sa ma cert cu romtelecom.
nu ca eu as vrea.
si mi-l scoate in cale la drum de seara, in zona centrului vechi, cu tot cu mimi si cu flyere despre dolce interactiv. mimul si el de altfel interactiv. alaturi de flyer, o domnisoara vorbareata imparte cate un jeton, pe care il introduc in cutia romtelecom si apas play, pause si rewind, iar mimul se ghideaza dupa aceste comenzi. interactivitate, evident.

nu doar ca experimentul cu mimul mi-a facut mare placere sau ca am facut si o fotografie impreuna (in care a aparut cu ocazia asta si verisoara cu care nu ma mai vazusem de mult timp), dar am si aflat exact unde este noul magazin de pe unirii (pe care nu-l zaream in fel si chip din masina) si am mai intrebat si una, alta, despre dolce interactiv, pe care vreau sa mi-l instalez in curand.

astfel incat, comunicarea romtelecom imi face mereu surprize placute.
dupa printurile despre clicknet pe care le-am decupat cu drag si le-am citit in detaliu, se intampla familia Telcu, se intampla lucruri interesante.

dar daca relatiile cu clientii ar fi precum comunicarea din media sau precum angajatii de la acest nou magazin de pe unirii (unde am recunoscut-o pe d-na la care plateam in mod constant in vitan), ar fi excelent.

astept azi-maine sa ridic poza cu mimul si cu natalia, si apoi ma dau mare.

No comments: