take your time

May 9, 2010

the week

adica saptamana in care s-a nascut primul meu nepot. il cheama hugo si e tare simpatic.
plangacios in prima lui zi, dar cuminte si foarte expresiv in urmatoarele 3.
are french&romanian blood si multe hainute si jucarii dragute.
inafara de cool aunt ana, mai are o matusa si 2 unchi.
unii o sa-l plimbe prin toata romania, altii prin franta in lung si-n lat.
dar toti o sa-l iubeasca mult, mult.

tot saptamana asta, mi-am cumparat bicicleta de la ciclop si m-am plimbat cu ea, pentru prima data in bucuresti. si de atunci am inceput sa merg cu ea si la serviciu.
90% placere, 10% emotie.
emotiile apar in intersectiile aglomerate, pe stradutele intortocheate cu multe masini parcate pe carosabil sau lipsa spatiu pe trotuar. in rest e o placere.

am facut pentru prima data supa crema de linte, mazilique style, si a iesit foarte buna. la sugestia mariei, am mancat-o cu ceapa verde, dar si cu cateva ridichii, caci mi s-a parut combinatia perfecta.

am mai slabit 1 kg. doamne ajuta, cu toata vointa inainte, inca vreo-luna asa.

am fost la targul handmade de la gradina oar. nu orice fel de targ. si am plecat cu 3 lucruri colorate si dragute, care se intrezaresc in imaginea de mai jos, cu 2 sapunuri de la miobio si 2 creioane DoR. pentru pantofii verzi si colectia Doors, chiar nu am mai avut bani.

sursa foto: hypestreet.

o saptamana foarte buna, zic eu.

No comments: