take your time

May 18, 2010

somn fara voie

undeva prin clasa a 6-a sau a 7-a am adormit cu capul pe birou, pe cartea de geografie.
cred ca muream de somn. si pana sa cad lata in pat, am pus capul pe carte si direct in vis.
teribil s-au mai amuzat parintii cand m-am vazut dormind pe birou.
vroiam sa imi bag geografia in cap cu orice pret.

aseara, am patit cam acelasi lucru. desi jerome k. jerome e amuzant din cale afara si rad de una singura pana la lacrimi cand il citesc, aseara l-am dat uitarii pentru un somn de vreo juma de ora pe canapeaua din bucatarie. simteam cum se inchid ochii si odata cu ei venea si sila cea mare de a ma ridica de pe canapea sa iau calea patului. precum copiii mici care adorm instant, am lasat usor cartea din mana si somn, dulce somn.

asa vine el, deodata, somnul cel mare, cand weekend-urile sunt mai ceva ca o zi de lucru.

No comments: