take your time

May 28, 2010

bucuresti via cluj

in cateva ore plecam spre cluj.
spre tiff.
de cativa ani, tot vreau sa ajung la tiff.
sa vad multe filme, filme bune si proiectii speciale.
sa vad cluj-ul.
acum gata, mergem.
e o bucurie. mi-am stabilit programul, am vazut trailere o groaza, am citit recomandari si critici.
sunt multe de vazut. si daca se poate si o vizita prin cluj, pentru prima data si o vizita la sulina turda. tot pentru prima data.
o placere.
si totusi este trist in lume.
nu e starea care trebuie.
a picat prost momentul.
imi trebuia si bucuria de viata, pe langa bucuria de filme.
noroc cu atatea filme care o sa ma tina ocupata.
noroc cu proiecte multe la serviciu.
noroc cu reviste multe si carti de citit acasa.
caci in rest, e trist.

2 comments:

Anonymous said...

Ok ... prezinta-ne clujul - cat de obiectiv posibil - oricum e mai frumos decat bucurestiul - desi au si ei multe, prea multe blocuri...
Si apoi ceva recomandari de la tiff...

ana si maria said...

uite chiar asta o sa fac, foarte curand. cat amintirile sunt inca fresh. :)