take your time

February 9, 2010

filmele sunt ca aerul

fapt pentru care am vazut asa:

louise-michel: un film tare ciudat, dar intr-un mod interesant.
ramai la final cu gura cascata, iti pui intrebari (asa cum spunea haneke: a face arta nu inseamna a da raspunsuri, ci a pune intrebari), incerci sa intelegi.
eu nu am inteles tot. au fost insa niste legaturi si scene subtile pe care le-am inteles si mi-au placut mult. si am ras la altele, la care nu ma asteptam. ba chiar deloc. si nu imi venea sa cred.
asa ca jos palaria pentru cine face chestii din astea.
in plus, eroina are un ras contagios.

law abiding citizen: not such a fan, dar gerard (butler) imi place, asa ca it was kind of worth it.

bride wars: nu recomand. nici macar pentru fetele soon to be brides si care se agita si se bucura de pregatiri.

beautiful girls:
mmda. cred ca regizorul a surprins foarte bine starea unui mic orasel, cu prieteni care se reintalnesc, care se cunosc atat de bine si care se lasa dusi de val.
un film cu natalie portman as a child.
cred ca as putea sa-l revad la un moment dat.

the invention of lying: si asta mi-a placut. dar cred ca un astfel de subiect, ar fi meritat si mai mult. situatii mai amuzante, mai provocatoare, altele mai putin fortate.
vezi seria truth in advertising, pentru comparatie.

this is it: e clar. michael jackson face jocurile. foarte foarte bine. tare emotionant acest film-documentar, care vorbeste despre pregatirile lui mj si ale trupei sale pentru concertele care urmau sa aiba loc si nu au mai avut. omul stie ce face, ce zice, ce canta, ce danseaza.
este perfectionist to the bones si mi-a placut mult chestia asta.
pare foarte fericit (si totusi cum de a murit tocmai in febra pregatirilor astora?) si deschis si vesel.
all things aside, adica ce s-a tot spus despre el, mj e foarte tare, frate. a fost, ma rog.
m-as fi dat peste cap si as fi mers la unul dintre concerte. sunt sigura.

julie and julia: despre cooking si vointa de a duce un plan pana la cap, despre viata si bucuriile ei mai mari sau mai mici. da, i give it a 10. si in plus, m-a trimis direct la cratita. si parca a si iesit ceva bun. :)

from paris with love: not very much. ori i-a trecut vremea lui travolta, ori isi alege prost filmele in care joaca in ultimul timp, ori nu stiu ce sa mai zic. ii las pe criticii avizati.

it's complicated: da, meryl streep e cea mai fun actrita. si dovedeste cu varf si indesat, in acest film, ca viata este complicata, iar casnicia si relatiile de familie, cu atat mai mult.
iar casa ei din film este o casa minunata. si culmea, ca apare si un arhitect, pe post de petitor, care este in curs de a-i face o alta casa.

alvin and the chipmunks 1 si 2: funny, funny, funny. un nebun a creat niste talking and singing chipmunks pentru ca eu sa rad si cu ele si de ele, in vremuri geroase. not to mention, jason lee, unul dintre preferati.

greta: not really.

the princess and the frog
mda. deci acum printesa care saruta broscoiul, devine si ea, la randul ei, broasca.
what a twist.
all in all, o animatie placuta.
but then again, i love animation.


si cam gata. cu filmele, deocamdata. si cu scrisul in rom-engleza.

1 comment:

Paula said...

The invention of lying ridica niste intrebari existentiale, te pune serios pe ganduri...apoi te loveste cu o replica de comedie iefina si se naruie tot. Cam asta e senzatia pe care am avut-o.