take your time

February 10, 2010

cooking nights

imi place sa gatesc, dar nu prea gatesc.
nu stiu de ce.
uneori din lipsa de spatiu.
(daca nu m-as vopsi, cred as avea fire de par alb din cauza lipsei de spatiu).
desi poate as avea nevoie de mai multa rabdare.
in rest, imi place.
si nu intotdeauna ies cele mai bune mancaruri.
dar eu continui sa incerc.
mai ales pentru ca imi plac combinatiile interesante si gustoase. si proaspete si delicioase.
mhmm.

zilele astea am facut crostini, bruschete si un desert a la mazilique.
nu cred ca a iesit ca al ei. nu arata parca la fel.
dar la gust, biscotti au fost buni. zau ca da.
tari cum zicea si ea, dar buni.
asta pentru ca pana la urma, mi-am permis sa incerc si eu unul. unul cat de mic.
ca sa nu tradez foarte mult dieta.

4 comments:

Unknown said...

and...in the end...good old sushi saves the day :P
Plus it's good for a diet :)
cheers

corina said...

Anutza, 10 de la mine! ca sa nu mai spun ca am venit acasa cu gandul la bruschete......

Unknown said...

looks about right ;)

ana si maria said...

hei, mazi. :)
daca tu zici, eu te cred.
mersi mult. si spor in toate.

love your first good food nr.