take your time

January 28, 2010

the latest grasp on my life

in ordinea cronologica a vizionarii, trebuie sa spun ca:
the imaginarium of dr parnassus mi-a intrecut asteptarile. zilele urmatoare, inca mai vorbeam despre film, cautam pareri si critici. heath ledger si prietenii lui au facut o treaba extraordinara.
dupa basquiat, am cautat mult si bine, diverse despre jean michel basquiat. si despre prietenia cu andy warhol.
up m-a amuzat si mi-a dat sperante la o dragoste de-o viata.
il mostro m-a dezamagit si a cam stricat reputatia lui roberto benigni in ochii mei. poate o sa revad la vita e bella si o sa imi revin.
finalul lui the family man mi-a recompensat asteptarea dupa aproape 2 ore. altfel, nu stiu ce ma faceam cu timpul pierdut.
the lovely bones m-a pus pe ganduri. la recomandarea corinei, am cautat filmul and i pressed play. apoi filmul s-a terminat, am ramas cu ochii privind in gol, a durat ceva, am tras aer adanc in piept. si am inchis playerul. 'the story of a life and everything that came after' suna atat de optimist, incat imi dau seama ca la un moment dat, fie el si tragic (momentul), o sa revad oameni dragi. cei mai dragi.

dupa toate astea, in cateve zile, am reusit sa si gatesc (fel 1 + desert), sa si citesc, sa si merg pe bicicleta.
that's a good time to be alive.
se pare ca ma organizez din ce in ce mai bine.
si tin si dieta. in continuare. cu succes.
uau.

energia si starea asta cer o bucata de maudlin of the well.




2 comments:

maria said...

bravo anuta draga!
esti cea mai organizata si cea mai frumoasa in continuare! :)

corina said...

eu am trecut de la revolta la acceptare. ca si personajul :)