take your time

October 14, 2009

new york, you f***ing city

nu pot sa definesc intr-un cuvant new york-ul, pentru ca nu l-am vizitat, nu am ajuns sa il cunosc face to face, nu i-am luat pulsul, nu i-am facut inca nicio fotografie.
visez constant ca sunt la new york si mi se pare fascinant. imi aduc aminte de 2 dintre vise in care eram innebunita ca trece vremea, ca se face seara si nu am apucat sa vad nu stiu ce district. sau ca incercam in disperare sa conving verisoara cu care eram acolo, care era prea obosita sa ma insoteasca si mai degraba ar fi dormit, ca new york-ul nu e un oras oarecare si ca atat cat stai acolo o lasi mai moale cu somnul. :)

e ceva de speriat. nu stiu cum sa explic.

am vazut atatea filmulete despre new york, nu le mai stiu sirul.
un exemplu. sau altul. sau altul.
sau un mic city guide.
mai nou, dvd-urile de la adevarul grupate pe tari sau orase, ma incanta extraordinar.
guess what? pe new york l-am urmarit primul.
alaturi de megan mccormick si ian wright.

mda. cred ca sunt cam disperata.
nu stiu de unde vine asta.
vreau sa merg acolo sa ma conving.
cu ochii si urechile mele.



update:
Alicia Keys cu Jay Z
Empire State of Mind


1 comment:

inandout said...

Ana, mama ma-sii sau masii legat...nu mai stiu cum se scrie! Hai sa mergem la New York, facem planul, tu ia-ti viza din timp ca eu o am deja, si mergem! Juanma a fost, am decorat noul apartament numai cu poze din NY, cand vede filme avand ca background NY-ul se arunca la pamant si plange de dor! E uimitor reactia pe care o scoate NY din oameni! Eu stiu doar ca am fost la Boston si mi-a placut la nebunie, oamenii sunt infinit mai caldurosi si educati, nu are nimic de-a face cu Europa, continent vechi, vechi, ruginit, crispat si frustrat!!!! Na!!!