take your time

August 27, 2009

the purpose of madonna

scopul lu' madonna este sa faca spectacol.
astfel ca un concert madonna inseamna spectacol.
am vazut spectacol? am vazut.
sunete, lumini, efecte, lasere, dansatori profesionisti, momente regizate, veselie. am vazut.
chiar si pe madonna vesela.
sunt multumita.

imi pare rau de organizatori, ca nu sunt in stare sa faca fata unui astfel de concert.
imi pare rau de cei care au venit doar sa o auda pe madonna cantand. aici parca imi pare rau si de mine un pic, caci mi-ar fi placut sa aud mai multa prestatie muzicala din partea ei. dar pe madonna cantand o auzi pe cd, caci acolo e din plin si suna si mai bine.
imi pare rau pentru cei care vroiau un la isla bonita sau un into the groove in varianta originala. si eu le-as fi preferat in varianta succesului, dar nu atat de mult cat sa nu ma bucur si de re-re-re mix-uri. (mixate de le-a luat naiba, dar parca n-au sunat rau)
imi pare rau pentru cei care s-au simtit nebagati in seama de madonna. cred ca interactiunea hello-how are u feeling-let me hear u sing si altele cateva au fost de ajuns.
si-mi pare rau si de madonna ca s-a deranjat sa ne vorbeasca despre discriminare, atunci cand nu era cazul.

de banii dati de bilet, insa, nu-mi pare rau.
se putea si mai rau.
de la ditamai vedeta te puteai astepta la orice fita.
dar a fost ok.

am vazut-o pe madonna, desi de la ceva distanta.
sunt sigura ca din cand in cand am cantat in paralel si in acelasi timp.
:)

sursa: mediafax

No comments: