take your time

June 25, 2009

de buna voie la cannes

si nesilita de nimeni. ba chiar selectata, alaturi de adina, la young lions media.
au trecut 4 zile, nu mai e mult. a fost o nebunie, am incercat sa fim cu ochii in 4, sa prindem tot, sa mergem la tot ce a fost mai interesant, sa facem de toate.
ce e mai important, competitia de media. a fost o cursa infernala.
am primit brieful pe la 5 si ceva pm. am plecat de la prezentare cu o tema data si am luat-o direct spre plaja, ne-am catarat pe niste pietre de fapt si ne-am adunat gandurile. si am inceput sa conturam lucruri. am continuat brainstormingul si acasa si la masa, la scoici cu cartofi si in parc pe la 3 am, caci in camera nu mai era de stat. in camera 2/2, nu veneau ideile cum trebuie.
a doua zi, de la 8 pana la 20 am stat sa pregatim prezentarea. cele maxim 10 slide-uri trebuiau sa iasa impecabil.
nu credem ca au iesit impecabil la nivel de estetica, caci timpul spre final s-a dovedit a fi dusman de moarte. iar noi cu keynote-ul si cu illustrator...mhmm. mai putin. ne-am chinuit. am vrut sa desenam. sa facem niste mici ilustratii. am zis nu imaginilor getty si ne-am chinuit in favoarea unei prezentari personalizate. in rest, tot super. coerenta, prezentare scrisa, prezentare orala.
nu a fost sa fie, nu stim exact de ce. avem o prezentare f buna, cu strategie, cu insight bine ales, cu idee, cu executii o groaza, care de care mai integrata in campanie. ne laudam ce ne laudam, dar au fost altii premiati. cei de pe locul 1, adica cei care au luat gold, au fost australienii. macar nu au batut drumul degeaba. sunt curioasa insa cum au pus in pagina totul.
dupa astfel de dezamagire, dupa ore de nesomn, modificari, recapitulari, discurs oral re-re-repetat pana a intrat bine in cap (caci da spre deosebire de alte categorii, la media faci prezentare si apoi mai si povestesti ce ai facut in fata juriului, in maxim 5 minute). dar noi eram pregatite. ba chiar am avut si bord cu exemplificarea uneia dintre executii.
a fost nebunie dupa cum spuneam.
despre cursuri si altele, despre cum le vede fiecare coleg prezent aici, pe blogul scolii.
mai povestim. deocamdata recuperam somnul si seminariile pierdute. cu seminariile e mai usor. cu somnul insa, cam greu. caci petrecerile in cannes se tin lant. :)

No comments: