take your time

June 15, 2009

adc la final

s-a incheiat si scoala adc.
dupa ore de cursuri, de rezolvat briefuri, ore de tutorat la care am ras si am si plans, am pus punct la tot. inclusiv la portofoliu.
au trecut 3 luni de adc si parca timpul tot nu a ajuns. ultima saptamana a fost ingrozitoare. cum sa faci sa fie bine? sa termini la timp, sa fie nu doar bine, dar diferit, unic, original?!
s-au ingramadit multe lucruri si parca nu am acordat timpul care trebuia.
sunt multumita de lucrari, dar putea sa fie oricand mai bine,
acum asteptam notele. si petrecerea de joi.
oricum a fost, mi-a prins bine. cel mai bine, orele cu dorian. un dorian extraordinar, exigent, critic, perfectionist, dar dedicat si pasionat.
la un moment dat mi s-a cerut un testimonial despre scoala, undeva acum o luna jumatate. care trebuia sa apara pe blogul adc. eu am scris, ea n-a aparut.
il bag aici, ca doar nu l-am scris degeaba. :)


No comments: