take your time

May 12, 2009

intalnire de 12 ani

de la sfarsitul clasei a 8-a. de asta o sa am parte, undeva spre sfarsitul lunii.
deci, intalnire cu colegi pe care nu i-am mai vazut de 12 ani. cum suna chestia asta?!
a sunat o colega cu care pastrasem oarecum legatura si a venit cu propunerea. si am zis: da, clar, facem.
dincolo de curiozitate, de-abia astept sa ma vad cu oameni care mi-au fost dragi odata, dar cu care din diferite motive, nu m-am mai vazut.
si uite asa am hotarat ziua, ora, locatia, banii. ea a mers la scoala (nr.21 :)), a consultat catalogul, a luat lista cu numele colegilor si am inceput sa ii contactam. 41 parca. fara mine. deci, o groaza.
jumatate din ei au confirmat. mai avem de cautat.
astfel ca m-am apucat de scormonit printre agende vechi, fotografii si alte caiete si oracole. :)
am si niste dischete. dar nu prea am ce sa fac cu ele. :)

sper sa ne gasim cat mai multi, sa ne intalnim si sa povestim. de la 7 seara tot sa recuperam 12 ani.
am cautat muzica, mi-am adus aminte de tabere si peripetii si deja este foarte fun.
si cred ca o sa fie cel putin interesanta intalnirea, daca nu foarte distractiva.
caci mi-e tare dor de ei si de abia astept sa ii vad.
mai ales cand te-ai inteles bine cu multi dintre ei.

astfel ca, intalnire de 12 ani, pe 22 mai, in ploiesti. promotia 1997, scoala 21.
organizator principal: elena loghin.
subsemnata: adjuvant :)

cu aceasta ocazie o sa mai avem niste amintiri, niste poze in plus si niste povesti pentru copii. :)

update:
in aceasta ordine de idei - vreau sa merg la concert take that. oriunde ar fi el. daca ar fi in romania, ar fi si mai bine. ca eram fan pe vremea aceea. :)

No comments: