take your time

May 27, 2009

happiness under pressure

deja nu mai e timp de respiro. nu mai e timp de visat la cai verzi pe pereti si de stat cu gandul aiurea si privirea pe geam. daca trece 1 minut fara o reactie, e deja timp irosit. doar daca am sa consider momentul ala - timp petrecut cu mine - si atunci ma mai linistesc.
cel putin toata nebunia asta da roade.

mergem la cannes (eu cu colega de echipa) la media. adica la young creatives media. tare. cea mai tare chestie asta este. si ne pregatim intens. am trecut de evaluari si re-evaluari, am facut 6 briefuri, cu tot cu modificari si feedback, acum suntem intr-o alta perioada de training pana in 20 iunie cand probabil o sa fim direct la locul cu pricina, in palais de festival. si tocmai ce am stat aseara pana pe la 4am sa terminam inca 2 prezentari, sa le finisam, sa iasa bine de la concept pana la asa zisul slide de results and effectiveness, care cica face parte dintr-o structura anume care se urmareste in prezentarile de acolo.

apoi, la serviciu, urmeaza sa fac un spot. la niste biscuiti. stiu asta de ceva timp. dar vad ca mai dureaza pana zice cineva start. cand va fi si asta gata, o sa ma simt si mai bine.

la adc, e cam stresant, ca sunt in urma cu niste executii. dar recuperez si acolo. iar daca maine o sa il dau pe spate pe dorian, o sa fiu deja in al 9-lea cer. mai e de lucru insa si presimt inca o noapte alba.

deci in general, e de bine.
cum ma lasa entuziasmul, deschid site-ul www.canneslions.com, intru la lions/videos si ma uit la 2008 young lions media competition. si o infuzie din asta imi ajunge sa o iau de la capat. daca as stii si cine canta melodia de pe fundal, as fi complet satisfacuta.

pregatesc in paralel si concediu cu prieteni, in grecia, in locuri frumoase, unde o sa fac fotografii superbe. presimt de pe acum.

si am reluat legatura si cu colegii de generala, la intalnirea de 12 ani de care povesteam. intalnirea extraordinara unde am tot povestit, ne-am pozat, ne-am laudat, am baut, am ciocnit, am dat o lacrima si am vorbit deschis si sincer unul cu celalalt. eu asa zic. sau asa am simtit.
cat de dragut a fost.
cum ti se deschide inima in fata unor persoane pe care nu le-ai mai vazut de atata timp, e incredibil. iar colegii sunt frumosi, entuziasti, cu joburi interesante, unii schimbati, altii mai putin, altii la fel de veseli, unii cu copii acasa sau pe drum, altii/altele soti/sotii in devenire.

a fost fun. nu ma asteptam. adica ma asteptam sa iasa bine. dar sa ma simt atat de natural si firesc alaturi de niste oameni pe care nu i-am vazut la fata de 12 ani...mhmm. nice. promit sa onorez macar prezenta la cununiile civile sau religioase, daca nu si la petreceri.
si sa nu uit nici de gratarul de la paulesti.
tot pentru colegii astia speciali, am facut si niste lucruri. ba un colaj, ba un cd, ba un mesaj pe masa sau o stampila cu mesaj pe mana.

plus o caricatura. de fapt octav a facut-o. pe caricatura. eu i-am comandat-o si am facut-o cadou mai departe. si cred ca au fost incantati colegii. :)

model

nu stiu de ce e albastra fotografia, dar la origini nu e asa. vezi la octav. :)

No comments: