take your time

May 20, 2009

din nou la young creatives print

se reia competitia pentru Young Creatives Print.
dupa o nebunie care parea ca nu se mai termina (si poate inca nu s-a terminat, pentru ca unii vor avea mereu ceva de comentat), iata ca doritorii pot participa din nou, de data asta cu posibilitatea unei jurizari mai mult decat extraordinare.

"
Inscrierile pentru noua competitie Young Lions Print au loc pana miercuri seara la adresa gradinita@canneslions.ro. Joi dimineata, la orele 10 am echipele inscrise primesc brief-ul. Sambata dimineata la orele 10 este declarata inchisa selectia.


Juriul care va evalua on-line este format din Ravi Deshpande - Creative Director, Contract Advertising India, multipremiat in competitiile internationale si jurat la D&AD, Clio si Cannes; Guanhin Tay - Creative Director JW Thompson Singapore, multipremiat in competitiile internationale si jurat la D&AD, Clio si Cannes; Christian Hygen - creative Kitchen Leo Burnett Oslo, multipremiat la Epica, Eurobest, One Show, Cannes si jurat la Eurobest; Asja Dupanovic - fost leader al New Moment Ideas Company, initiator al unui program dedicat juniorilor bosniaci in parteneriat cu D&AD si Marko van Kampen - lider creativ al Junior-Senior Amsterdam, premiat la New York Festival, Spin Award, Webby Award, Esprix si Cannes Lions.

Juriul va alege trei echipe finaliste. Dupa interviu (si in cazul unei egalitati dupa o noua proba de concurs), organizatorii locali ai competitiei Young Lions vor selecta echipa care va reprezenta Romania la Cannes.

Conditiile de participare sunt: echipa fluenta in limba engleza, formata din art si copy, cu varsta de pina in 28 de ani.

Tema va fi constructia unei lucrari cu aplicatie pe zona de outdoor creativ. Echipa finalista va participa la competitia globala Young Lions de la Cannes.
"

mai multe detalii, pe the marketer.

tot aici scrie cateva randuri si cristina calota, de la ogilvy, participant la young creatives print in 2008, despre cum a fost la scoala alternativa, despre cum a fost selectata echipa, despre organizare, tocmai pentru a inchide gura unor rau-voitori.
"Povestea e simpla. Am trecut de preselectie. Am rezolvat cele zece briefuri din competitia locala. Ne-au jurizat in direct la Orange Concept Store. Si am castigat. Au fost doua echipe la egalitate iar una a ramas fara copywriter. Apoi am mers la Cannes: Coanda delegat la seminarii si festival pentru ca nu tinea neaparat sa fie in competitie, Pedro si cu mine in concurs la Young Creatives. Si asa ne-am bucurat toti de oportunitatile festivalului. Simplu si transparent."

oricum lucrarile lor vorbesc de la sine si se pot viziona aici, printre cele ale celorlalti studenti.

ca sa nu mai vorbim de declaratia lui Terry Savage, presedinte Cannes Lions.
"Exista o vorba care spune ca nimeni nu stie numele PIONIERILOR, pentru ca spatele lor a fost prea repede ciuruit de sageti. Teo Migdalovici este unul dintre acei oameni rari, care prin pasiune, creativitate, strategie si dedicatie reuseste sa antreneze eneregii positive si sa schimbe pentru totdeauna chipul unei industrii. Sa ne gandim doar la numarul de studenti pe care i-a inspirat, la calitatea juratilor romani pe care i-a recomandat la Eurobest, Dubai Lynx sau Cannes, la numarul de delegati pe care i-a antrenat in descoperirea seminariilor Leilor, la resursele pe care le-a gasit sau investit pentru a da viata programelor, in fiecare an mai complexe. Echipa ei a jucat un rol respectabil pentru pentru noi si unul exceptional pentru Romania"

ce sa mai zici?! beat that, daca mai poti.

anyway, succes participantilor.
si poate ne vedem pe acolo.
eu mai am de lucrat.

No comments: