take your time

March 11, 2009

dubai lynx is just around the corner

Dubai Lynx sau gustul contemporan al marketingului oriental

Intr-o lume in care globalizarea nu mai e chiar atat de ispititoare, deschizatorii de drumuri de la IAF (International Advertising Festival) pun pret pe valori regionale si culoare locala. Dupa Eurobest, care a avut loc la Stockholm, in decembrie, activand spiritul european in contextul oferit de birourile designerilor nordici, e randul Dubai Lynx sa capitalizeze savoarea unui alt univers – cel oriental.

In perioada 15-17 martie va avea loc o noua editie a Festivalului International de Publicitate, Dubai Lynx. Cele mai bune creatii ale agentiilor din Orientul Mijlociu si Nordul Africii se vor intrece pentru a ajunge pe podium, la cea de-a doua editie a festivalului. Inscrierile de anul acesta au ajuns la o cifra impresionanta si anume 2079, in toate categoriile de competitie, cu o crestere de 3% fata de 2008.

La Dubai Lynx, insa, agentiile nu isi scot la suprafata doar creatiile, ci ii aduc pe scena pe unii dintre cei mai importanti speakeri din lume.

Cine sunt speakerii?
Printre acestia, in 2009, se numara Bob Isherwood, pana nu demult Worldwide Creative Director la Saatchi & Saatchi, Paul Kemp-Robertson, Director Editorial si Co-founder al revistei Contagious (UK), Scott Goodson, Fondatorul agentiei StrawberryFrog (SUA), Felipe Burgaz, Group Marketing Director Coca-Cola in zona Africa si Eurasia, Laura Desmond, Global CEO la Starcom MediaVest Group, Tham Khai Meng, Worldwide Creative Director al agentiei Ogilvy & Mather, Michael Conrad, Presedinte al Berlin School Of Creative Leadership, PJ Pereira, Chief Creative Officer, Co-founder al Pereira & O'Dell (SUA), Chris Clarke, Chief Creative Officer, LBi (UK) si Laurent Ezekiel, Director LBi, regiunea Mena.

Concentratie de valori
Cele 19 seminarii si 5 workshopuri nu vor fi, cu siguranta, indeajuns pentru a ‘fura’ meserie de la toti acesti oameni, veniti in regiunea Mena (Orientul Mijlociu si Africa de Nord), cu mic, cu mare, pentru a oferi o portie de comunicare vizionara.

Timpul petrecut la festivalul ce are loc la Dubai International Convention and Exhibition Centre trebuie eficientizat la maxim, tocmai pentru a putea viziona, pe langa seminarii si workshop-uri, seriile de screening-uri, lucrarile shortlistate, precum si expozitiile menite sa inspire publicul.

Directorul festivalului Dubai Lynx, Steve Lane, sustine ca aceasta editie “va fi la fel de puternica ca cea precedenta si va aduce in atentia industriei, lideri mondiali de renume, de la care fiecare poate invata si se poate inspira”.

Daca nu vei fi acolo, cum poti sa il crezi pe cuvant? Asa ca, hai la Dubai. Merita drumul, ca sa afli care sunt creatiile din Orient, ce interpretari proaspete ne pregatesc agentiile de-acolo si care sunt ideile premiate.

articol aparut pe marmedia.ro

No comments: