take your time

January 1, 2009

spontaneous choice

a inceput anul bine. ne-am sculat dupa ora 1pm, am mancat o salata de boeuf foarte buna si apoi am zis hai sa facem ceva, sa mergem pe undeva. eram 4. dupa o petrecere in club cu dans pana pe la 6 dimineata.
pai si ce sa facem.
eu propun: hai sa ne plimbam prin cismigiu.
radu vine si el cu o idee: hai mai bine sa ne plimbam ... pe malul marii.
si uite asa am ajuns in constanta si dupa aia pe malul marii. numai bine inainte de inserat.
foarte bine a fost. plus o leapsa binevenita pe nisip pentru a infrunta vantul cu frigul lui cu tot.
si-apoi am mancat lucruri bune la o masa de 1/1, dar de-o intimitate extraordinara!
am dormit cele 2 ore de drum pe autostrada pentru a ateriza direct la o comedie la cinematograf.
acum ma asteapta Friends.
un inceput de an foarte bun. si bun si amuzant.

No comments: