take your time

January 30, 2009

good-bye kiss

tocmai ce am aflat ca un prieten, care mai mult, este si ruda, pleaca maine la londra. pentru o perioada destul de lunga. nu ne mai vazusem de ceva timp. eu in bucuresti, el la vreo 80 de km, dar de fiecare data cu gandul ca ne mai vedem la un suc, fie aici, fie acolo. nu am apucat sa facem asta, lately. mai am o alta prietena, care a plecat tot la londra, de aproape 1 an, daca nu ma insel. nici pe ea nu o mai vazusem de cateva luni. in ambele cazuri, am ratat ocazia de a-mi lua la revedere. si nu asa, prin mail, mess sau telefon. live. no good-bye kiss. ceea ce imi da o senzatie tare neplacuta. pe langa sentimentul de how to lose friends and alienate people (nici macar nu am vazut filmul asta, dar cu ocazia asta o sa ma uit), ma gandesc ca atitudinea asta de mai vorbim, tinem legatura nu are nici o relevanta, daca chiar nu se intampla.
inafara de asta, ma simt intr-un fel pe care nu-l pot explica, dar e ca si cand pleaca cineva, cu care nu prea te vezi des, dar stii ca e acolo si ca daca ai vrea sa-i faci o vizita, stii unde sa te duci. ca si cand ai un vecin la blocul de vizavi cu care te intalnesti rar, dar stii ca e acolo alaturi. dar daca se muta, parca se duce naibii si sentimentul asta si nu stii ce va urma.
cu siguranta ca ne-om vedea noi la un moment dat. chiar si acolo. sau daca nu, la intoarcere.
nu e sfarsitul lumii si pana la urma, om compensa cu mailuri, telefoane sau vederi chiar. ea cel putin, imi trimite din cand in cand cate o vedere si sunt asa de incantata!
dar sentimentul ramane si ma gandesc ca ar trebui sa nu mai las sa se intample asta. cand o mai pleca cineva, desi imi cam doresc sa am prietenii alaturi, o sa fiu acolo. macar pentru un good-bye kiss.

No comments: