take your time

September 28, 2008

Paul Leonard Newman

de multe ori fuge mintea cu gandul la vietile altor oameni, la preocupari, experiente, intamplari. ce fac altii in timp ce eu ma zbat cu brieful asta sau ma chinui sa fac o salata boeuf buna? vecinul, colega de serviciu, madonna sau robbie williams. :) de aici si pasiunea pentru filme care merg pe aceeasi directie. exemplu, filmele lui Alejandro Iñárritu sau Traffic-ul lui Steven Soderbergh. si multe altele.
este o curiozitate pe care nu tind sa o satisfac neaparat (nici ca as fi avut cum, probabil), dar care alimenteaza doza de imaginatie si lasa liber ideilor sa fluture ici, colo.

astfel ca, in timp ce eu imi faceam ieri de drum si eram prinsa cu treburi si plimbari, a murit paul newman. i-am vazut doar vreo 4-5 filme. si nu stiu prea multe despre el. nu stiu cat de important e asta. doar ca simt o mare pierdere. si-mi pare foarte rau. or fi ei unii f buni, actori tineri, 'promitatori', dar paul newman a fost numai unul. asa cum a fost si marlon brando.

si uite asa imi vine acum un chef sa ii urmaresc din nou filmele. pe unele dintre ele sa le vad pt prima data.
un cold hand luke pt un remember de stil personal paul newman sau butch cassidy and the sundance kid. sau cat on a hot tin roof, in toata splendoarea lui. sau oricare altul pe care nu l-am vazut inca.

mmmda.

No comments: