take your time

September 8, 2008

o altfel de scoala de creatie

saptamana trecuta am fost la o prima mea intalnire IAA Young Professionals. saptamana asta, a aparut acest articol. deci lumea a fost in general incantata si initiativa a fost numai buna. apreciez aceste initiative, ca om care vrea sa fie up-to-date cu de toate si deschis catre tot felul de interactiuni.
dar stati ca urmeaza ceva si mai si. ceva la care am participat in mod direct, am fost spectator in primul rand si ulterior jucator important. :)
in curand pe ecrane. sau gradinita.
sau cum sa ajungi sa cunosti oameni importanti din industrie. si nu doar din romania. asta e partea interesanta. ca oameni din afara vin sa iti vorbeasca tie despre un spot, un ad, o idee sau pur si simplu despre creatie in publicitate. si daca esti capabil, a doua oara poti pune in practica ce ai invatat. si ajungi sa participi la eurobest, la dubai lynx, MAC (marketing academic challenge), la cannes. sa incepi junior in publicitate si dupa un an sa mergi la cannes lions, este de povestit nepotilor. si de pus in cv. si de tinut pentru tine in momentele de introspectie.
scoala are 20 de saptamani. iar anul acesta incepe mai devreme. cu inscrieri chiar din septembrie.
20 de saptamani la capitolul traininguri si rezolvari de briefuri, urmate de alte 10 saptamani de training intensiv pentru Cannes si pregatire pentru MAC 2009.
dar promit sa revin cu detalii. pentru ca merita toata atentia. si timpul si energia. :)

No comments: