take your time

September 23, 2008

not bad, but quite sad hair day

in ultimul timp am ajuns sa scriu pe blog despre tot felul de lucruri care au ajuns sa ma socheze de-a dreptul. cred ca nu-i a bine. dar daca se intampla, parca iti vine sa le consemnezi.
dupa munca non stop si sedere la job pana spre cantarea cocosului, am reusit astazi performanta de a plati 465 ron pentru un spalat, vopsit, coafat. hai fie, erau si niste suvite. si o masca de par, pentru care, evident, nu am batut din palme sau din picioare sa o am pe cap.
ah, si era si un salon mai smecher. dar la care mai fusesem si plecasem satisfacuta pe toate planurile.
acum nu am avut bani sa platesc toata suma. pur si simplu. o sa revin cu restul, evident. dar nelamurirea si socul, cine le indeparteaza? cum se poate asa ceva?
si pana la urma nici nu pleci cu senzatia de 100% iubire fata de parul tau. e ok, iti place, a iesit bine. se putea si mai bine. asta a fost chiar culmea. :) dar n-am iesit fericita sa sar in sus.
da, deci treaba e clara. ne complicam singuri viata, cand putem sa luam lucrurile mai usor, cu mai multa rabdare, sa gandim problema si apoi sa ne facem cum ne taie capul.

No comments: